SEO

πρώτη σελίδα google

Εμπιστευτείτε τη Marweb SEO Agency για να φτάσετε στην Κορυφή

Δεν υπάρχουν μαγικά.
με σκληρή Δουλειά και υπομονή θα ανεβείτε στην  1η Σελίδα της Google

Η Εταιρεία μας χρησιμοποιεί White Hat  στρατηγικές δημιουργώντας φρέσκο περιεχόμενο με τους  copywriters που διαθέτει τίποτα δεν γίνεται στην ”τύχη”. 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ”ΜΑΓΙΚΑ ΡΑΒΔΙΑ” δεν γίνεται να βρεθεί η επιχείρηση σας από την 1η βδομάδα-Μήνα στην 1η Σελίδα Χρειάζεται Πειθαρχία-Υπομονή-Ατελείωτες ώρες δουλειάς και Επιμονή στο Στόχο.

πρώτη σελίδα google

Κάντε SEO και σε 6-8 μήνες δείτε την επισκεψιμότητα της Ιστοσελίδας 6 φορές Πάνω.

To SEO(Search Engine Optimization) είναι κάτι το οποίο θα πρέπει μακροχρόνια μια επιχείρηση να το κάνει. Η Ιστοσελίδα και το SEO είναι ένα ζευγάρωμα το οποίο εάν αφήσεις το ένα ή το άλλο τότε αργά ή γρήγορα θα αρχίσεις να χάνεις επισκεψιμότητα και χρήματα

Η Marweb Agency διαθέτει μεγάλη εμπειρία πάνω στο κομμάτι του SEO αφού ασχολείται μόνο μ αυτό. Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες της Google και ενημερωνόμαστε καθημερινά για ότι καινούριο βγει στο κομμάτι του SEO ώστε να το ακολουθούμε.

Στρατηγική
On Page
Σωστή δομή Site
Off Page
Περιεχόμενο
Backlinks
Γρήγορο Site

Ακολουθούμε μια σειρά από τεχνικές με λεπτομέρεια και σχολαστικότητα.

θέλεις να βγείς στην Πρώτη Σελίδα ;

επικοινωνησε μαζι μας !

blog post 10

FAQ SEO

Όχι, το περιεχόμενο SEO δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στις λέξεις-κλειδιά. Ενώ οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν σημαντικό μέρος του SEO, η δημιουργία περιεχομένου που επικεντρώνεται αποκλειστικά σε λέξεις-κλειδιά μπορεί να οδηγήσει σε κακή εμπειρία χρήστη και ενδεχομένως να οδηγήσει σε κυρώσεις από τις μηχανές αναζήτησης.

Το αποτελεσματικό περιεχόμενο SEO υπερβαίνει τη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών και δίνει προτεραιότητα στην παροχή αξίας στον αναγνώστη. Στόχος του είναι να ανταποκρίνεται στην πρόθεση του χρήστη και να απαντά στα ερωτήματά του. Αυτό σημαίνει τη δημιουργία περιεχομένου που είναι ενημερωτικό, ελκυστικό και σχετικό με το κοινό-στόχο.

Εκτός από την ενσωμάτωση σχετικών λέξεων-κλειδιών, το περιεχόμενο SEO θα πρέπει επίσης να λαμβάνει υπόψη του και άλλους σημαντικούς παράγοντες, όπως

  1. Εμπειρία χρήστη: Διασφάλιση ότι το περιεχόμενο είναι ευανάγνωστο, οπτικά ελκυστικό και φιλικό προς τα κινητά. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη χρήση επικεφαλίδων, bullet points και εικόνων για να διασπάσετε το κείμενο και να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα.

  2. Υψηλής ποιότητας και πρωτότυπο περιεχόμενο: Δημιουργία μοναδικού και πολύτιμου περιεχομένου που ξεχωρίζει τον ιστότοπό σας από τους ανταγωνιστές. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την παροχή εμπεριστατωμένων πληροφοριών, γνώσεων εμπειρογνωμόνων ή μοναδικών προοπτικών για ένα συγκεκριμένο θέμα.

  3. Δημιουργία συνδέσμων: Δημιουργία backlinks υψηλής ποιότητας προς το περιεχόμενό σας από αξιόπιστους και σχετικούς ιστότοπους. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω guest blogging, προσέγγισης σε παράγοντες επιρροής του κλάδου ή δημιουργίας περιεχομένου με δυνατότητα κοινής χρήσης.

  4. Ενσωμάτωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Προώθηση του περιεχομένου σας σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσετε την προβολή και τη δέσμευση. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερης επισκεψιμότητας και να ενθαρρύνει την κοινωνική κοινοποίηση, η οποία μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω τις προσπάθειες SEO σας.

  5. Μετρήσεις δέσμευσης των χρηστών: Παρακολούθηση και ανάλυση των μετρήσεων δέσμευσης των χρηστών, όπως το ποσοστό αναπήδησης, ο χρόνος παραμονής στη σελίδα και το ποσοστό κλικ. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με το πόσο καλά το περιεχόμενό σας έχει απήχηση στο κοινό σας και να σας βοηθήσουν να κάνετε τις απαραίτητες βελτιώσεις.

Το SEO, ή Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, είναι η πρακτική της βελτιστοποίησης ενός ιστότοπου για τη βελτίωση της ορατότητας και της κατάταξής του στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Ο στόχος του SEO είναι να οδηγήσει οργανική, ή μη αμειβόμενη, επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο εξασφαλίζοντας ότι εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν γίνονται σχετικές αναζητήσεις από τους χρήστες.

Το SEO περιλαμβάνει έναν συνδυασμό τεχνικών, τεχνικών βελτιστοποίησης εντός και εκτός σελίδας. Το τεχνικό SEO αναφέρεται στη βελτίωση των τεχνικών πτυχών ενός ιστότοπου, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν εύκολα να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν τις σελίδες του. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση της ταχύτητας του ιστότοπου, τη διασφάλιση της σωστής δομής URL, τη χρήση XML sitemaps και τη βελτίωση της φιλικότητας προς τα κινητά.

Η βελτιστοποίηση εντός της σελίδας επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση μεμονωμένων ιστοσελίδων ώστε να είναι πιο σχετικές με τα ερωτήματα αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση των ετικετών τίτλου, των μεταπεριγραφών, των επικεφαλίδων και του περιεχομένου. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη βελτιστοποίηση on-page, καθώς βοηθά στον εντοπισμό των όρων και των φράσεων που αναζητούν οι χρήστες και θα πρέπει να ενσωματωθούν στρατηγικά.

Η βελτιστοποίηση εκτός σελίδας αναφέρεται σε ενέργειες που πραγματοποιούνται εκτός του ιστότοπου για τη βελτίωση της ορατότητας και του κύρους του. Αυτό περιλαμβάνει την οικοδόμηση υψηλής ποιότητας backlinks από αξιόπιστους και σχετικούς ιστότοπους, το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το guest blogging και την προσέγγιση των επιρροών. Αυτές οι προσπάθειες βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίσουν τον ιστότοπο ως αξιόπιστο και έγκυρο, βελτιώνοντας έτσι την κατάταξή του.

Για να κατανοήσετε καλύτερα πώς λειτουργεί το SEO, ας εξετάσουμε ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι έχετε έναν ιστότοπο που πωλεί βιολογικά προϊόντα περιποίησης δέρματος. Για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για SEO, θα διεξάγετε πρώτα έρευνα λέξεων-κλειδιών για να εντοπίσετε σχετικές και υψηλού όγκου λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τη βιολογική περιποίηση δέρματος. Στη συνέχεια, θα ενσωματώνατε στρατηγικά αυτές τις λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο, τις μετα-ετικέτες και τις διευθύνσεις URL του ιστοτόπου σας.

Με την πάροδο του χρόνου, καθώς οι μηχανές αναζήτησης ανιχνεύουν και ευρετηριάζουν τον βελτιστοποιημένο ιστότοπό σας, θα τον αναγνωρίσουν ως σχετικό και έγκυρο για τα βιολογικά προϊόντα περιποίησης δέρματος. Ως αποτέλεσμα, όταν οι χρήστες αναζητούν όρους που σχετίζονται με τη βιολογική περιποίηση της επιδερμίδας, ο ιστότοπός σας θα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των SERPs. Αυτή η αυξημένη ορατότητα θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, οδηγώντας ενδεχομένως σε υψηλότερες μετατροπές και πωλήσεις

Η βελτιστοποίηση εντός της σελίδας αναφέρεται στην πρακτική της βελτιστοποίησης διαφόρων στοιχείων ενός ιστότοπου για τη βελτίωση της ορατότητάς του στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση τόσο του περιεχομένου όσο και του πηγαίου κώδικα HTML μιας ιστοσελίδας. Η βελτιστοποίηση on-page είναι ζωτικής σημασίας για το SEO, διότι βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο και τη συνάφεια μιας ιστοσελίδας, οδηγώντας τελικά σε υψηλότερες κατατάξεις.

Υπάρχουν διάφορα βασικά στοιχεία που εμπλέκονται στη βελτιστοποίηση εντός της σελίδας:

  1. Έρευνα και βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών: Η έρευνα και η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι το θεμέλιο της βελτιστοποίησης της σελίδας. Κατανοώντας τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος σας, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο και τις μετα-ετικέτες σας ώστε να ευθυγραμμιστούν με αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τη συνάφεια της ιστοσελίδας σας με συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης.

  1. Ετικέτες τίτλων και μετα-περιγραφές: Οι ετικέτες τίτλου και οι μεταπεριγραφές είναι στοιχεία HTML που παρέχουν συνοπτικές περιλήψεις του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Η βελτιστοποίηση αυτών των στοιχείων με σχετικές λέξεις-κλειδιά βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να προσδιορίσουν το θέμα και τη συνάφεια της ιστοσελίδας σας. Επιπλέον, οι καλά βελτιστοποιημένες ετικέτες τίτλου και οι μεταπεριγραφές μπορούν επίσης να προσελκύσουν περισσότερα κλικ από τους χρήστες των μηχανών αναζήτησης, αυξάνοντας την οργανική σας επισκεψιμότητα.

  1. Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Η δημιουργία υψηλής ποιότητας, σχετικού και ελκυστικού περιεχομένου είναι απαραίτητη για τη βελτιστοποίηση εντός της σελίδας. Με τη στρατηγική ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών σε όλο το περιεχόμενό σας, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν εύκολα να κατανοήσουν το θέμα της ιστοσελίδας σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να εξισορροπήσετε τη χρήση λέξεων-κλειδιών με φυσικό, φιλικό προς τον αναγνώστη περιεχόμενο για να αποφύγετε το "γέμισμα" λέξεων-κλειδιών, το οποίο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις προσπάθειές σας για SEO.

  1. Δομή URL: Η βελτιστοποίηση των διευθύνσεων URL σας βοηθά τις μηχανές αναζήτησης και τους χρήστες να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται η ιστοσελίδα σας. Μια διεύθυνση URL με περιγραφικές λέξεις-κλειδιά διαβάζεται ευκολότερα και είναι πιο πιθανό να την επιλέξουν οι χρήστες. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL που περιλαμβάνουν σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Τα οργανικά και τα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης είναι δύο διαφορετικοί τύποι αποτελεσμάτων αναζήτησης που εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο είναι ζωτικής σημασίας για μια επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης είναι οι καταχωρίσεις που εμφανίζονται στις SERPs με βάση τη συνάφεια τους με το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη. Αυτά τα αποτελέσματα δεν επηρεάζονται από οποιαδήποτε μορφή πληρωμής προς τη μηχανή αναζήτησης. Αντίθετα, καθορίζονται από διάφορους παράγοντες, όπως η συνάφεια του περιεχομένου της σελίδας, οι backlinks, η αυθεντία του ιστότοπου και η εμπλοκή των χρηστών. Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης θεωρούνται πιο αξιόπιστα από τους χρήστες, επειδή βασίζονται στην αξία του ιστότοπου σε σχέση με το ερώτημα αναζήτησης.

Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης αναζητήσει το "καλύτερα smartphones", τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανίσουν ιστοσελίδες που έχουν βελτιστοποιήσει το περιεχόμενό τους για το συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης και ο αλγόριθμος της μηχανής αναζήτησης τις έχει καθορίσει ως τις πιο σχετικές και πολύτιμες.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή, από την άλλη πλευρά, είναι καταχωρίσεις που εμφανίζονται στις SERPs ως αποτέλεσμα πληρωμένης διαφήμισης. Οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις-κλειδιά, και όταν ένας χρήστης κάνει αναζήτηση για αυτές τις λέξεις-κλειδιά, η μηχανή αναζήτησης εμφανίζει τις πληρωμένες διαφημίσεις σε περίοπτες θέσεις στη σελίδα. Αυτές οι διαφημίσεις χαρακτηρίζονται ως "χορηγούμενες" ή "διαφημίσεις" για να διαφοροποιούνται από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης αναζητήσει την αναζήτηση "αγοράστε smartphones online", τα αποτελέσματα της πληρωμένης αναζήτησης θα εμφανίσουν διαφημίσεις από διαφημιστές που έχουν πλειοδοτήσει σε αυτή τη λέξη-κλειδί. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται συνήθως στην κορυφή της SERP και μερικές φορές στο κάτω μέρος ή στο πλάι της σελίδας.

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα των αποτελεσμάτων αναζήτησης επί πληρωμή είναι ότι επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, δημογραφικά στοιχεία και τοποθεσίες, επιτρέποντάς τους να προσεγγίσουν αποτελεσματικότερα το επιθυμητό κοινό τους. Τα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης παρέχουν επίσης άμεση ορατότητα και μπορούν να δημιουργήσουν άμεση επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο.