Δημιουργούμε το ιδανικό Εshop στα μέτρα σας πάντα με τις προδιαγραφές της Google
Διαθέτουμε τις γνώσεις και τα κατάλληλα εργαλεία ώστε ο καταναλωτής να έχει την καλύτερη εμπειρία αγοράς
Κατασκευή Εshop
Δίνουμε τεράστια έμφαση στις μηχανές αναζήτησης ώστε να είναι το Eshop όσο πιο φιλικό γίνεται. Εστιάζουμε κάνοντας συνεχώς μετρήσεις στην ταχύτητα φόρτωσης από κινητό/tablet/υπολογιστή ώστε να είναι κάτω από 3 δεύτερα η ταχύτητα φόρτωσης για να μην εγκαταλείπουν το Site οι πελάτες.
Φτιάχνουμε το On Page Seo και το Off Page Seo
Δημιουργούμε πύλες σύνδεσης με τις εταιρείες Courier ώστε να βγαίνει αυτόματα το Voucher με τον αριθμό Voucher ώστε ο πελάτης να παρακολουθεί την κατάσταση της παραγγελίας
Τι Προσφέρουμε
Αναλάμβάνουμε την Σύνδεση του Eshop με το Skroutz/Bestprice/Glami και Shopflix
Συνδέουμε το Eshop με πύλες πληρωμών με οποιαδήποτε τράπεζα με paypal και με Viva Wallet
Προστατεύουμε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών κάνοντας εγκατάσταση στο Eshop πιστοποιητικό Ασφαλείας SSL
Κατασκευή Εshop
Στόχος μας είναι οι πελάτες να μένουν ευχαριστημένοι γι αυτό και η Marweb Seo agency χρησιμοποιεί εργαλεία και εξειδικευμένες γνώσεις ώστε να μπορούμε να καλύπτουμε κάθε απαίτηση
θέλεις να κατασκευάσεις ενα μοναδικό eshop ;
FAQ Κατασκευή E-shop
Γιατί πρέπει να σκεφτώ την κατασκευή ενός e-shop;
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, γνωστού και ως e-shop μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η ηλεκτρονική αγορά προσφέρει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης και επέκτασης. Ακολουθούν ορισμένοι επιτακτικοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος:
- Παγκόσμια εμβέλεια: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας επιτρέπει να προσεγγίσετε πελάτες πέρα από την τοπική σας περιοχή και να αξιοποιήσετε μια παγκόσμια αγορά. Με το διαδίκτυο, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας μπορούν να είναι προσβάσιμα σε οποιονδήποτε διαθέτει σύνδεση στο διαδίκτυο, καταρρίπτοντας τα γεωγραφικά εμπόδια.
-
Διαθεσιμότητα 24/7: Σε αντίθεση με τα φυσικά καταστήματα με περιορισμένο ωράριο λειτουργίας, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν και να πραγματοποιήσουν αγορές ανά πάσα στιγμή, ακόμη και εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας. Αυτή η ευελιξία σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε πωλήσεις ακόμη και όταν δεν είστε φυσικά παρόντες.
-
Οικονομικά αποδοτικό: Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να είναι πιο αποδοτική από την επένδυση σε ένα φυσικό κατάστημα. Δεν υπάρχουν έξοδα ενοικίου ή κοινής ωφέλειας και μπορείτε να εξοικονομήσετε κόστος προσωπικού αυτοματοποιώντας ορισμένες διαδικασίες. Επιπλέον, η διαδικτυακή διαφήμιση και οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ τείνουν να είναι πιο προσιτές σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, όπως τα έντυπα ή η τηλεόραση.
-
Αυξημένες δυνατότητες πωλήσεων: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει μια πλατφόρμα για να παρουσιάσετε και να πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε μεγαλύτερο κοινό. Χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές τεχνικές SEO, μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητα του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αυξάνοντας την πιθανότητα προσέλκυσης σχετικής οργανικής επισκεψιμότητας. Επιπλέον, μπορείτε να εφαρμόσετε διάφορες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να αυξήσετε τη στοχευμένη επισκεψιμότητα και να αυξήσετε τις μετατροπές.
-
Καλύτερες πληροφορίες για τους πελάτες: Με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να συλλέγετε πολύτιμα δεδομένα και πληροφορίες για τους πελάτες σας. Αναλύοντας τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τα αγοραστικά πρότυπα των πελατών, μπορείτε να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση της προσφοράς των προϊόντων σας, της τιμολόγησης και των στρατηγικών μάρκετινγκ. Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας ώστε να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις του κοινού-στόχου σας, ενισχύοντας την αφοσίωση των πελατών και τις επαναλαμβανόμενες αγορές.
-
Επεκτασιμότητα και ευελιξία: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει την ευελιξία να κλιμακώνετε τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες ανάλογα με τις ανάγκες. Είτε θέλετε να επεκτείνετε τη γκάμα των προϊόντων σας, να εισαγάγετε νέες προσφορές ή να απευθυνθείτε σε διαφορετικά τμήματα πελατών, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας επιτρέπει να το κάνετε με σχετική ευκολία. Μπορείτε να κάνετε γρήγορα ενημερώσεις στον ιστότοπό σας, να προσθέσετε νέα χαρακτηριστικά ή να ενσωματωθείτε με πλατφόρμες τρίτων για να βελτιώσετε την εμπειρία αγορών.
Ποια είναι τα οφέλη από τη δημιουργία ενός e-shop;
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος προσφέρει πολυάριθμα οφέλη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο την ευκολία και την προσβασιμότητα των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολουθούν ορισμένα βασικά πλεονεκτήματα της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος:
- Διευρυμένη εμβέλεια: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα παγκόσμιο κοινό, καταρρίπτοντας τα γεωγραφικά εμπόδια. Με έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο και αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσελκύσουν πελάτες από διαφορετικές τοποθεσίες, αυξάνοντας τη δυνητική πελατειακή τους βάση.
- Διαθεσιμότητα 24/7: Σε αντίθεση με ένα κατάστημα με περιορισμένο ωράριο λειτουργίας, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι προσβάσιμο στους πελάτες 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν και να κάνουν αγορές όποτε τους βολεύει, ακόμη και εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας. Αυτή η ευελιξία οδηγεί σε αυξημένες πωλήσεις και ικανοποίηση των πελατών.
- Εξοικονόμηση κόστους: Σε σύγκριση με τη δημιουργία και τη συντήρηση ενός φυσικού καταστήματος, η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι συχνά πιο προσιτή. Δεν υπάρχουν έξοδα που σχετίζονται με την ενοικίαση ή τη συντήρηση ενός φυσικού χώρου, την πρόσληψη πρόσθετου προσωπικού ή τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα εξαλείφουν επίσης την ανάγκη για ορισμένα έξοδα, όπως τα υλικά μάρκετινγκ εντός του καταστήματος.
- Αυξημένες γνώσεις σχετικά με τους πελάτες: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν στις επιχειρήσεις πολύτιμα δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών τους. Με τα εργαλεία ανάλυσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρακολουθούν μετρήσεις όπως η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, τα ποσοστά μετατροπής και τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη τεκμηριωμένων επιχειρηματικών αποφάσεων, την εξατομίκευση εκστρατειών μάρκετινγκ και τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών.
- Επεκτασιμότητα και ευελιξία: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν την ευελιξία να κλιμακώνονται εύκολα και να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές ανάγκες. Καθώς μια επιχείρηση αναπτύσσεται, μπορεί εύκολα να επεκτείνει τις προσφορές των προϊόντων της, να ενημερώνει τα αποθέματα και να βελτιστοποιεί τον ιστότοπο ώστε να εξυπηρετεί την αυξημένη επισκεψιμότητα. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτρέπουν επίσης στις επιχειρήσεις να πειραματιστούν με νέες στρατηγικές μάρκετινγκ και να δοκιμάσουν διαφορετικές προσεγγίσεις πωλήσεων χωρίς σημαντικό ρίσκο.
Είναι δυνατόν να προσαρμόσω τον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού μου καταστήματος;
Ναι, είναι δυνατή η προσαρμογή του σχεδιασμού του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Πολλές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το WooCommerce , προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών προσαρμογής που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες σχεδιαστικές σας προτιμήσεις.
Αυτές οι πλατφόρμες παρέχουν πρόσβαση σε θέματα και πρότυπα που μπορούν εύκολα να τροποποιηθούν ώστε να ταιριάζουν με την ταυτότητα της μάρκας σας. Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία προ-σχεδιασμένων θεμάτων ή ακόμη και να δημιουργήσετε το δικό σας προσαρμοσμένο θέμα από το μηδέν. Αυτό σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε πλήρως την εμφάνιση και την αίσθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε διάφορα στοιχεία του ιστοτόπου σας, όπως η διάταξη, ο συνδυασμός χρωμάτων, η τυπογραφία και οι εικόνες. Μπορείτε να προσθέσετε το λογότυπο του εμπορικού σας σήματος, πανό και εικόνες προϊόντων για να δημιουργήσετε μια συνεκτική και οπτικά ελκυστική εμπειρία για τους πελάτες σας.
Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος προσθέτοντας επεκτάσεις, πρόσθετα ή εφαρμογές. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη, να βελτιώσουν την πλοήγηση στον ιστότοπο και να προσθέσουν πρόσθετες λειτουργίες, όπως κριτικές προϊόντων, ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή προηγμένες επιλογές αναζήτησης.
Πώς μπορώ να προωθήσω το ηλεκτρονικό μου κατάστημα και να προσελκύσω πελάτες;
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και η προσέλκυση πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του. Υπάρχουν διάφορες αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το πετύχετε αυτό:
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης βοηθά στη βελτίωση της ορατότητάς του στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επικεντρωθείτε σε σχετικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα και τον κλάδο σας. Ενσωματώστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του ιστοτόπου σας, στις μετα-ετικέτες και στις περιγραφές των προϊόντων σας. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας διαθέτει φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας, γρήγορους χρόνους φόρτωσης και δυνατότητα απόκρισης σε κινητά τηλέφωνα, καθώς αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν επίσης το SEO.
- Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Αξιοποιήστε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσετε με το κοινό-στόχο σας. Δημιουργήστε μια ισχυρή παρουσία σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το LinkedIn. Μοιραστείτε οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων εικόνων προϊόντων, βίντεο και ενημερωτικών αναρτήσεων. Ασχοληθείτε με τους οπαδούς σας απαντώντας άμεσα στα σχόλια και τα μηνύματα. Εκτελέστε πληρωμένες διαφημίσεις ή προωθητικές ενέργειες για να αυξήσετε περαιτέρω την εμβέλειά σας.
- Μάρκετινγκ επιρροής: Συνεργαστείτε με σημαίνοντα άτομα ή bloggers της ειδικότητάς σας που έχουν ισχυρή διαδικτυακή παρουσία. Μπορούν να προωθήσουν το κατάστημά σας και τα προϊόντα σας στους οπαδούς τους, αυξάνοντας την προβολή της μάρκας σας και προσελκύοντας πιθανούς πελάτες. Επιλέξτε influencers των οποίων το κοινό ευθυγραμμίζεται με την αγορά-στόχο σας για μέγιστο αντίκτυπο.
- Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Δημιουργήστε μια λίστα email ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να εγγραφούν στο ενημερωτικό σας δελτίο ή προσφέροντας αποκλειστικές εκπτώσεις σε αντάλλαγμα για τη διεύθυνση email τους. Στείλτε τακτικά ενημερωτικά δελτία με ενημερώσεις σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές και σχετικές πληροφορίες για τον κλάδο. Εξατομικεύστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να δημιουργήσετε μια σύνδεση με τους συνδρομητές σας.
- Μάρκετινγκ περιεχομένου: Δημιουργήστε πολύτιμο και ελκυστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τον κλάδο σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει αναρτήσεις στο ιστολόγιο, σεμινάρια, οδηγούς ή βίντεο. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για SEO για να προσελκύσετε οργανική επισκεψιμότητα και να καθιερωθείτε ως αυθεντία στον τομέα σας.