Κατασκευή Εshop

Αυξήστε τις Πωλήσεις σας με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

Δημιουργούμε το ιδανικό Εshop στα μέτρα σας πάντα με τις προδιαγραφές της Google

Διαθέτουμε τις γνώσεις και τα κατάλληλα εργαλεία ώστε ο καταναλωτής να έχει την καλύτερη εμπειρία αγοράς 

blog post 09

Κατασκευή Εshop

Δίνουμε τεράστια έμφαση στις μηχανές αναζήτησης ώστε να είναι το Eshop όσο πιο φιλικό γίνεται. Εστιάζουμε κάνοντας συνεχώς μετρήσεις στην ταχύτητα φόρτωσης από κινητό/tablet/υπολογιστή ώστε να είναι κάτω από 3 δεύτερα η ταχύτητα φόρτωσης για να μην εγκαταλείπουν το Site οι πελάτες.

Φτιάχνουμε το On Page Seo και το Off Page Seo

Δημιουργούμε πύλες σύνδεσης με τις εταιρείες Courier ώστε να βγαίνει αυτόματα το Voucher με τον αριθμό Voucher ώστε ο πελάτης να παρακολουθεί την κατάσταση της παραγγελίας

Τι Προσφέρουμε

skroutz

Αναλάμβάνουμε την Σύνδεση του Eshop με το Skroutz/Bestprice/Glami και Shopflix

pay viva

Συνδέουμε το Eshop με πύλες πληρωμών με οποιαδήποτε τράπεζα με paypal και με Viva Wallet

1320569

Προστατεύουμε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών κάνοντας εγκατάσταση στο Eshop πιστοποιητικό Ασφαλείας SSL

Κατασκευή Εshop

Στόχος μας είναι οι πελάτες να μένουν ευχαριστημένοι γι αυτό και η Marweb Seo agency χρησιμοποιεί εργαλεία και εξειδικευμένες γνώσεις ώστε να μπορούμε να καλύπτουμε κάθε απαίτηση

 

Γρήγορο Site
On Page Seo
Σωστή Δομή του Site
Άρτιο Σχεδιαστικά

θέλεις να κατασκευάσεις ενα μοναδικό eshop ;

Pic Intro Service social media 1

FAQ Κατασκευή E-shop

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος προσφέρει πολυάριθμα οφέλη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο την ευκολία και την προσβασιμότητα των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολουθούν ορισμένα βασικά πλεονεκτήματα της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος:

  1. Διευρυμένη εμβέλεια: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα παγκόσμιο κοινό, καταρρίπτοντας τα γεωγραφικά εμπόδια. Με έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο και αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσελκύσουν πελάτες από διαφορετικές τοποθεσίες, αυξάνοντας τη δυνητική πελατειακή τους βάση.
  2. Διαθεσιμότητα 24/7: Σε αντίθεση με ένα κατάστημα με περιορισμένο ωράριο λειτουργίας, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι προσβάσιμο στους πελάτες 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν και να κάνουν αγορές όποτε τους βολεύει, ακόμη και εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας. Αυτή η ευελιξία οδηγεί σε αυξημένες πωλήσεις και ικανοποίηση των πελατών.
  3. Εξοικονόμηση κόστους: Σε σύγκριση με τη δημιουργία και τη συντήρηση ενός φυσικού καταστήματος, η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι συχνά πιο προσιτή. Δεν υπάρχουν έξοδα που σχετίζονται με την ενοικίαση ή τη συντήρηση ενός φυσικού χώρου, την πρόσληψη πρόσθετου προσωπικού ή τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα εξαλείφουν επίσης την ανάγκη για ορισμένα έξοδα, όπως τα υλικά μάρκετινγκ εντός του καταστήματος.
  4. Αυξημένες γνώσεις σχετικά με τους πελάτες: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν στις επιχειρήσεις πολύτιμα δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών τους. Με τα εργαλεία ανάλυσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρακολουθούν μετρήσεις όπως η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, τα ποσοστά μετατροπής και τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη τεκμηριωμένων επιχειρηματικών αποφάσεων, την εξατομίκευση εκστρατειών μάρκετινγκ και τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών.
  5. Επεκτασιμότητα και ευελιξία: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν την ευελιξία να κλιμακώνονται εύκολα και να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές ανάγκες. Καθώς μια επιχείρηση αναπτύσσεται, μπορεί εύκολα να επεκτείνει τις προσφορές των προϊόντων της, να ενημερώνει τα αποθέματα και να βελτιστοποιεί τον ιστότοπο ώστε να εξυπηρετεί την αυξημένη επισκεψιμότητα. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτρέπουν επίσης στις επιχειρήσεις να πειραματιστούν με νέες στρατηγικές μάρκετινγκ και να δοκιμάσουν διαφορετικές προσεγγίσεις πωλήσεων χωρίς σημαντικό ρίσκο.

Ναι, είναι δυνατή η προσαρμογή του σχεδιασμού του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Πολλές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως  το WooCommerce , προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών προσαρμογής που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες σχεδιαστικές σας προτιμήσεις.

Αυτές οι πλατφόρμες παρέχουν πρόσβαση σε θέματα και πρότυπα που μπορούν εύκολα να τροποποιηθούν ώστε να ταιριάζουν με την ταυτότητα της μάρκας σας. Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία προ-σχεδιασμένων θεμάτων ή ακόμη και να δημιουργήσετε το δικό σας προσαρμοσμένο θέμα από το μηδέν. Αυτό σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε πλήρως την εμφάνιση και την αίσθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε διάφορα στοιχεία του ιστοτόπου σας, όπως η διάταξη, ο συνδυασμός χρωμάτων, η τυπογραφία και οι εικόνες. Μπορείτε να προσθέσετε το λογότυπο του εμπορικού σας σήματος, πανό και εικόνες προϊόντων για να δημιουργήσετε μια συνεκτική και οπτικά ελκυστική εμπειρία για τους πελάτες σας.

Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος προσθέτοντας επεκτάσεις, πρόσθετα ή εφαρμογές. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη, να βελτιώσουν την πλοήγηση στον ιστότοπο και να προσθέσουν πρόσθετες λειτουργίες, όπως κριτικές προϊόντων, ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή προηγμένες επιλογές αναζήτησης.

Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και η προσέλκυση πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του. Υπάρχουν διάφορες αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το πετύχετε αυτό:

  1. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης βοηθά στη βελτίωση της ορατότητάς του στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επικεντρωθείτε σε σχετικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα και τον κλάδο σας. Ενσωματώστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του ιστοτόπου σας, στις μετα-ετικέτες και στις περιγραφές των προϊόντων σας. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας διαθέτει φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας, γρήγορους χρόνους φόρτωσης και δυνατότητα απόκρισης σε κινητά τηλέφωνα, καθώς αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν επίσης το SEO.
  2. Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Αξιοποιήστε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσετε με το κοινό-στόχο σας. Δημιουργήστε μια ισχυρή παρουσία σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το LinkedIn. Μοιραστείτε οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων εικόνων προϊόντων, βίντεο και ενημερωτικών αναρτήσεων. Ασχοληθείτε με τους οπαδούς σας απαντώντας άμεσα στα σχόλια και τα μηνύματα. Εκτελέστε πληρωμένες διαφημίσεις ή προωθητικές ενέργειες για να αυξήσετε περαιτέρω την εμβέλειά σας.
  3. Μάρκετινγκ επιρροής: Συνεργαστείτε με σημαίνοντα άτομα ή bloggers της ειδικότητάς σας που έχουν ισχυρή διαδικτυακή παρουσία. Μπορούν να προωθήσουν το κατάστημά σας και τα προϊόντα σας στους οπαδούς τους, αυξάνοντας την προβολή της μάρκας σας και προσελκύοντας πιθανούς πελάτες. Επιλέξτε influencers των οποίων το κοινό ευθυγραμμίζεται με την αγορά-στόχο σας για μέγιστο αντίκτυπο.
  4. Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Δημιουργήστε μια λίστα email ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να εγγραφούν στο ενημερωτικό σας δελτίο ή προσφέροντας αποκλειστικές εκπτώσεις σε αντάλλαγμα για τη διεύθυνση email τους. Στείλτε τακτικά ενημερωτικά δελτία με ενημερώσεις σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές και σχετικές πληροφορίες για τον κλάδο. Εξατομικεύστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να δημιουργήσετε μια σύνδεση με τους συνδρομητές σας.
  5. Μάρκετινγκ περιεχομένου: Δημιουργήστε πολύτιμο και ελκυστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τον κλάδο σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει αναρτήσεις στο ιστολόγιο, σεμινάρια, οδηγούς ή βίντεο. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για SEO για να προσελκύσετε οργανική επισκεψιμότητα και να καθιερωθείτε ως αυθεντία στον τομέα σας.